21 juli 2018
De Tour heeft een marketingprobleem, en dat komt niet door de dominantie van Sky 
De Tour heeft een marketingprobleem, en dat komt niet door de dominantie van Sky 
Pearl brengt een ode aan het oog in nieuwe campagne
20 juli 2018
Pearl brengt een ode aan de oog in nieuwe campagne
Idea organiseert brainstormsessie in bus voor creatief en marketeer
Ilja Gort kan niet verliezen
Hans Brouwer: ‘Onze kunst is subjectiviteit uit muziek te halen’
Eerste campagne NLProfiel met Samsung van start
Ruben Cusell (WeFilm): maak meer impact met minder content
Het PR Bureau versterkt 'food' door samenwerking met culinair journalist Marcus Polman
Deze merken kozen de afgelopen week een nieuw bureau
Deze adverteerders kozen de afgelopen week een nieuw bureau
Dit zijn de leukste (en slechtste) vakantie-inhakers
H&M medewerkers zijn het gezicht van Pride-collectie
19 juli 2018
Pepsi MAX en Tomorrowland sluiten vierjarige samenwerking
Digital Agency Group begint label voor search: 6Circles
Het WK merkbouwen
Hoe pak je online de aandacht van je lezers?
De baas van Tui vergadert met kinderen over vakanties
Online bereik media Talpa groeit na overname Emesa naar boven de 5 miljoen
McDonald’s lanceert net als Febo een kledingcollectie
Hearst Netherlands neemt Runner’s World en Bicycling over van WPG Media
18 juli 2018
De Persgroep wil niet naar geschillencommissie in conflict over freelance-tarieven
Deze onlangs gelanceerde campagnes kregen veel kritiek
Zo wil Ace & Tate zijn omnichannel-strategie verder uitbouwen
Bedreigde brandweerbaas riep problemen over zich af met oorlogstaal in media
Nieuwe visual identity Dommelsch geen evolutie, maar revolutie
Deze merken laten met bijzondere keuzes zien dat duurzaamheid loont
PR-bureau Mediatic duikt nadat het betrapt is op misleidend persbericht
Deze merken laten met bijzondere keuzes zien dat duurzaamheid loont
Laura Visco: 'We moeten af van die hele gender-bullshit'
PR-bureau Mediatic duikt nadat het betrapt is op kop die niet klopt
Churandy Martina schittert in deze 'verboden' spot voor Calvé Pindakaas
Het wijncomplot
Marco Ruivenkamp benoemd tot managing director Benelux SpotX
Parodie 'Kentucky Fried Plofkip' moet grootschalig kippenleed nogmaals op de kaart zetten
The North Face kiest First Day Of Spring voor ‘expierience-led’-campagne
SuperRebel Kidsgear online store officially launched.
Hoe uitgevers profiteren van techbedrijven, en andersom
17 juli 2018
Boomerang houdt fundraiser voor Pride Amsterdam
Miss Martens en Mister Marketing
Kijktijd en grp's in tweede kwartaal zwaar onder druk
'Ik vind oprecht dat Google aan de kant van de gebruiker staat'
Peter Sagan neemt het op tegen omaatje in e-bike-campagne
Dit zijn 7 schoolvoorbeelden van duurzame merken
Hoe Hema door eigen uitvinding onverkoopbaar lijkt geworden
Scherp positioneren begint bij de vraag 'Wie ben ik?'
Michael Nederlof managing director Vizeum Nederland
Influentials wil influencer marketing transparanter maken met white label-oplossing
Campagnerapport: On That Ass met uitdagende commercial, Zwitsal creëert herkenbare situaties voor ouders
Netflix haalt miljoen minder klanten binnen dan verwacht
16 juli 2018
Zo bouwde Van Wijnen een contentcultuur
Hølle våten & øpen døren: waarom ik Zweden een beetje zat ben
Calvé Pindakaas komt met nieuwe ‘historische’ commercial, met Lieke Martens
Nieuwe vestiging Happy Italy in hoofdkantoor KPN
Unilever trouw aan creatieve hub Londen, ondanks verhuizing HQ naar Rotterdam
DDB & Tribal Amsterdam creëert 'Silicon Valley 2.0' in Saoedi-Arabië
We duiken achter de schermen met Qatar Airways
Heineken houdt mediapitch in Nederland
La Tulipe (Ilja Gort) sleept ‘Dutch Tulip Vodka’ voor het gerecht
Finse krant heet Trump en Poetin welkom met 300 billboards over vrije pers
Nima werkt samen met Amsterdamse MBO-scholen
AR op je tijdlijn en schrikken bij Twitter
EY neemt VODW over
‘Hema is helemaal klaar met franchisers’
Racistisch boegbeeld Papa John’s uit bestuur gezet
15 juli 2018
Michiel Dieperink naar Talpa Global
14 juli 2018
DDB & Tribal Amsterdam creëren een 'Silicon Valley 2.0' in Saoedi-Arabië
13 juli 2018
Bureau System1 garandeert ‘effectieve campagnes’. Hoe dan?
Bureau System1 belooft garantie op ‘effectieve campagnes’. Hoe dan?
Deze adverteerders kozen de afgelopen week een nieuw bureau
Femke Halsema begint glansrijk met een interview vol humor en zelfreflectie
Michiel Dieperink naar Talpa Global
Gebruik foto Cruijff toegestaan, ook zonder toestemming van Cruijff
Apple vergelijkt het onthouden van je wachtwoord met een kennisquiz