25 januari 2021
YouTube Update: boost jouw merk met deze nieuwste features
Nieuw managementteam voor dentsu media Nederland
Paul van Riessen nieuwe hoofdredacteur Quote
WPP lanceert consultancy-hub
René van der Gijp en Priester nieuwe gezichten in Koning Toto-saga
Tony’s maakt lookalike-repen om slavernij te bekritiseren, ‘maar niet om andere merken te shamen’
22 januari 2021
Nieuwe Heinz Ketchup-campagne ruikt een beetje naar Chanel 
De Nierstichting introduceert nieuw kidslabel Jonge Helden
Aldipress herziet strategie, reorganisatie op komst
Dave Kroon verlaat Talpa Media Solutions, Roos Simons director customer experience
Marion Koopman (Greenhouse) in Top 10 Adformatie Person of the Year 2020
Yvonne Prins (UM en VIA): 'Ik heb merk-ADHD'
Viral van de week: Bernie is overal
Koffiedik Kijken strikt Christopher Carroll (IOC) als spreker
Influencer Mo Bicep op vingers getikt voor nepvolgers en neplikes
Online kwalitatief onderzoek, een gouden idee!
Tikkie Terug voor cashback-acties krijgt vaste plek in app
Spaaractie Plus rond SBS6’s knikkerhit Marble Mania
Oatly vraagt zich af: ‘Ben jij nou zo dom?’
21 januari 2021
Pim Trendrapport 2021: 'Merken moeten persoonlijker, empathischer, ménselijker worden'
Jelani Isaacs (New Amsterdam) in Top 10 Adformatie Person of the Year 2020
Honda Motor Europa kiest UM
Unilever bereidt internationale mediareview voor
Dept x GANNI: een digitale showroom bouwen in zes weken
LinkedIn opnieuw de fout in, verwijdert bijdrage OLVG-topman over avondklok
Serviceplan Group Nederland aan de slag voor WW
Unilever op de barricade om inclusiviteit te bevorderen
VodafoneZiggo en Discovery sluiten meerjarige overeenkomst
Hoogleraren fileren het corona-communicatiebeleid van ‘Rutte’
Booking.com slaat de plank mis met onhandige reclamemail in pandemie
20 januari 2021
Communicatie-experts over persconferentie Rutte: ‘Iedereen verliest alleen maar’
Doe mee aan de Adformatie Mini Marketing Enquête
Marktaandeel Jumbo groeit sneller dan dat van Albert Heijnin coronajaar '20
Waarom Brand Strategy de meest belangrijke marketingvaardigheid is
Avondklok is een tikkende tijdbom voor jongeren
Nieuwe rolverdeling in Jumbo-soap: 'Ook Lieke en Bas moeten met de tijd mee'
Nieuwe merkstrategie New York Pizza: It’s the dough
Communicatiebureau Schuttelaar & Partners neemt Awareness over
NPO Radio 2 scoort wederom met Top 2000
Staud Studios fuseert met MediaMonks
Tessa van der Starre CEO MediaCom, nieuwe positionering 
Rogier IJzermans (Ace) in Top 10 Adformatie Person of the Year 2020
Netflix overtreft verwachtingen met meer dan 200 miljoen abonnees
PvdA-lijsttrekker Ploumen heeft alles mee, behalve haar naam
Jumbo pakt meer marktaandeel dan Albert Heijn in coronajaar '20
Thuisbezorgd na stormloop op jassen: 'We zoeken nog bezorgers'
Samenwerking FD Mediagroep en RTL Z voor zakelijke campagne Centraal Beheer
Terugkijken op de luistercijfers van 2020 en tips voor 2021
19 januari 2021
Harriëtte Koop en de wetenschap van een winnend persbericht: 'Het was lastig manoeuvreren'
MOAwards breidt bureau-award uit: Bureau van het Jaar XL
Toto overdondert eigen doelstellingen en wint Europese Gouden Effie
De toekomst van marketing
Dit zijn de 5 belangrijkste online videotrends voor 2021
NPO Radio 2 scoort wederom met Top 2000
Een auto kopen kan vanaf nu gewoon met Google Assistent
Natwerk breidt team uit met twee creatieve duo's
Caroline van Turennout (Zeeman): ‘We hebben de webshop deels uit moeten zetten door het grote aantal bestellingen’
Colette Cloosterman-Van Eerd van Jumbo in Top 10 Adformatie Person of the Year 2020
NPO Radio 2 dankzij massaal beluisterde Top 2000 bovenaan
Jumbo drie keer in top-10 Ster Gouden Loeki vierde kwartaal
18 januari 2021
Wat is het issue van 2020? Black Lives Matter, petitie Vuurwerkverbod of communicatie over corona?
'Twitter verwijderde zeker 200 Nederlandse QAnon-accounts'
Intratuin komt met augmented reality app voor... kamerplanten
Aldi en Kruidvat winnen Huismerk Product van het Jaar 2021
Corine Noordhoff wordt de nieuwe hoogleraar retail-marketing in Groningen
Dit was tv-jaar 2020: a roller coaster ride
Fitbit transformeert social strategie met nuchtere aanpak 
TikTok gaat voor meer AR-experiences in 2021
WPK geeft branche steuntje in de rug met 'Blue Monday-pakketten'
&samhoud lanceert ‘ongewone perspectieven’: digitale espresso sessies met inspirerende sprekers
Cognito Media Amsterdam breidt uit met drie medewerkers
Nederlandse bedrijven bewijzen dat webcare niet stilstaat tijdens een pandemie
15 januari 2021
ProVeg Nederland: ‘FrieslandCampina erg traag uit startblokken in transitie naar plantaardig eiwit’
Viral van de week: Patatje om je hartje op te warmen en een mutsie voor die koude harses
Vriendin van Ilse date Barman Victor (First Dates) in nieuwe campagne Albert Heijn