22 november 2017
Dentsu Aegis Network neemt Oxyma groep over
TMG deelt toekomstplannen en schrapt 150 banen
21 november 2017
Vice en De Persgroep bieden samen online video aan
Efteling komt met Virtuele Droomvlucht zodat iedereen de attractie kan beleven
Patrick Driessen aangesteld als managing director bij Chunk
Greenpeace: 'Coca-Cola verkoopt groene illusies'
Benchmarkonderzoek: online kansen én zorgen voor maakindustrie
Enorme stijging NPO Radio 2, 3FM weet tij nog niet te keren
20 november 2017
Ideeën die Amsterdam verbeteren maken kans op microfunding van Awesome Foundation
Eurobest maakt shortlist Innovatie Award bekend: 2 van de 10 plekken voor Nederland
Greenpeace grapt met fictief vastgoedkantoor dat inspeelt op stijgende zeespiegel
Nieuwe energieleverancier easyEnergy komt met eerste merkcampagne
Balr. en (Red) lanceren speciaal shirt voor strijd tegen aids
Jaap Stalenburg kiest voor oude liefde en vertrekt bij TVM
Jaap Stalenburg kiest voor oude liefde en vertrekt bij TVM
Wonderkind kiest PR-bureau FNKE
Nieuw bureau Conversationals stort zich op digitale conversaties
89 goede doelen verenigen zich in een nieuw merk: toegift.nl
Thomas Hendriks weg bij Blue Circle
19 november 2017
Creatie: wat maakt een verhaal (extreem) deelbaar?
17 november 2017
Emma Kinderziekenhuis laat live zien hoe het gaat met premature baby's
Leendert Bikker (Rabo): ‘Wij gaan het voedselprobleem niet alléén oplossen, dat staat nergens'
Mediabedrijven gaan samen fake nieuws bestrijden
Condoommerk haakt in op Australisch referendum homohuwelijk
Centraal Beheer komt met Sinterklaas-verzekering
Testpiet (Nickelodeon) test het speelgoed van Intertoys en chat met kinderen
CliniClowns stimuleert verbeeldingskracht met nieuwe campagne
Rabobank schrapt 'valse belofte' in commercial na klacht
Epica Awards: 4 van de 6 Grand Prix voor goede doelen
16 november 2017
Qmusic komt met pre-tests radiocommercials
Wat is de beste maand om influencer campagnes te voeren?
Maar liefst 95% CMO's past digitale strategie aan vanwege zorgen over online merkveiligheid
Spotta voert campagne in Amsterdam voor Folderkiezer
GGZ en Etcetera strijden tegen regelgekte in nieuwe campagne
15 november 2017
Online consument gebruikt vaker mobiel en koopt ook vaker bij buitenlandse webshops
Belgisch-Schots biermerk maakt adblocker om eigen campagne te blokkeren
Ernesto Spruyt key note spreker op Martech 2017
De 10 meest voorkomende problemen met Accelerated Mobile Pages
Epica: 2x goud, 2x zilver en 4x brons op tweede dag (UPDATE: nog 1x zilver voor Wieden)
Prijsvrij.nl voor PR naar Mediaxplain
TMG verkoopt Amsterdam Fashion Week aan Danie Bles
Antoinette Hoes naar DDB Duitsland
DDMA roept op: ‘Data maak er iets moois van’
14 november 2017
Epica: 2x goud (voor Wieden+Kennedy), 2x zilver en 4x brons op tweede dag
De'Longhi Group Nederland naar Stroom
Extra's voor typische Nederlander Bart in tweede SNS-commercial
GPDR geldt net zo goed voor geprinte data en papieren documenten
Uitgever Top Gear neemt JFK over
Vecozuivel maakt werk van social media en gaat in zee met Semilo
Desperados organiseert dancefestival met luchtballonnen als podia
Snel collecteren voor diabetes met ABN Amro-betaalapp Tikkie
Natwerk en Solidaridad schetsen koffieloos tijdperk in nieuwe campagne
Doneren voor onderzoek naar diabetes via Abn Amro-betaalapp Tikkie
Opgelet: Cannes Lions 2018 verandert ingrijpend
13 november 2017
Epica Awards: 3 zilver en 2 brons voor Nederland op eerste dag
Albert Heijn, Becam en Gamma genomineerd voor Loden Leeuw
Connexxion gunt busreclame aan OVMedia
Google begint charmeoffensief voor adverteerders
Bert Willemsen nieuwe marketingdirecteur de Persgroep Nederland
Met deze campagne wil KLM laten zien dat de luchtvaartmaatschappij echt om klanten geeft
Frank Houben wordt Delegate to the Board bij KLM
Alibaba breekt eigen record op Singles’ Day
Kaakchirurg treft 'oude vriend' in nieuwe Ohra-zorgcampagne
12 november 2017
Edeka sneert naar Amazon met robot in kerstcommercial
Arnoud van Leeuwen commercial director PHD Nederland
10 november 2017
180 Kingsday ontwikkelt vervolg wereldwijde DHL-campagne
Transavia richt zich met YouTube-kanaal op Generatie Z
Transavia richt zich op YouTube op Generatie Z
Dit is de hartverwarmende John Lewis-kerstreclame van 2017, Moz the Monster
Marketingdirecteur Harry de Haas van de Persgroep naar KPN
DDMA herziet Privacy Waarborg vanwege Europese privacywet
Domino’s zet in op 'late night'-bestellen in branded contentcampagne
Dit is de hartverwarmende John Lewis-kerstreclame van 2017 #MoztheMonster
Leo Burnett ontwikkelt mantelzorg-campagne FNV/Menzis
9 november 2017
Nemo vertelt op een eenvoudige manier over het heelal, de oerknal en sterrenstof