18 oktober 2019
Kopen, lenen, terugbrengen: Decathlon maakt sporten toegankelijk voor iedereen
Wijnand van Zanten, hoofd Communicatie LTO, vertrekt weer na een jaar
Tijdens ADE ligt de focus ook op China
Aandeelhouders Digital Enterprises in conflict en naar Ondernemingskamer
Bert Hagendoorn: ‘Design is veel meer dan alleen maar mooie plaatjes’
Digital out of home: aardverschuiving in het adverteerlandschap?
Met animatie kun je iedere pixel in dienst stellen van het doel van de film (lees: klant), aldus Vincent Lammers
Directeur NBA geschorst, bestuurslid gehoord, maar campagne accountants gaat door
Performance tv ook positief in derde kwartaal
17 oktober 2019
Accenture neemt innovatiebedrijf Happen over
Essent Zakelijk kiest voor de creatieve directie
Disney+ gooit een 3 uur durende commercial in de streamingstrijd
Ceo’s gaan het publieke debat wel degelijk aan in tv-programma's
Verkoop Marqt leidt tot machtsstrijd, kort geding tegen oprichter Quirijn Bolle
Nerf beweegt gamers naar buiten met nieuwe merkcampagne
Frenkel Denie: ‘Herontdek de boer!’
Trusted Media van Sjuul Paradijs komt met newsroomplatform Frontpage
16 oktober 2019
Ikea doet Zweedse gehaktballetjes in de ban
Hema toont preutse kant na bestelling van korps mariniers
Ziggo brengt GigaNet aan de (buur)man met vervolgcampagne
Instruments for Change op ADE: verander de wereld met kracht van muziek
Doei doei gebroeders Coronel
Telegraaf Media Groep verandert naam in Mediahuis
Manage optimaal je reputatie, ook in tijden van crisis
McCann Worldgroup grote winnaar Effie Awards Europe
Voor merkbouwen zijn consistentie, continuïteit en coherentie van levensbelang
Tropenmuseum laat kinderen Suriname zien zonder 'witte bril'
15 oktober 2019
Hoe om te gaan met de wildgroei aan tv-streamers
Met zijn angst voor data zet het communicatievak zichzelf nooit op de kaart
Mireille Spapens: 'Iedereen in de regio heeft wel een verhaal bij het Erasmus MC'
Tussen constante verleiding moeten we onszelf manipuleren tot goed gedrag
Hooghoudt verjongt zich met nieuw logo en twee hippe jeneversoorten
Nelleke Barning (DSM) over duurzame communicatie, het 'waarom' en de rol van taal
Gekte: Caviar decoreert nieuwe iPhone met stukje van Steve Jobs' coltrui
Line-up 'DDW Talks: Digital Design' bekend
Drie lessen voor merkgroei
Ogury opent in Amsterdam. ‘Onze extra waarde zit in first party data’
AH komt met tweede commercial met Ilse (en die zal de discussie niet stoppen)
14 oktober 2019
Hoe een sociale-netwerkanalyse helpt bij interne communicatie en verandering
Commercieel directeur Erik-Jan Gelink weg bij Transavia
Het marketingvak is zo complex dat radicaal ingrijpen noodzakelijk is
Unox introduceert vegetarische producten met geanimeerde commercial
Kanzi viert nieuwe appeloogst met single en videoclip
‘Het wordt tijd dat de reclamebranche zichzelf disrupt met nieuwe groei’
Een ochtend op het namenbureau
Vooraf aangevinkte cookiemeldingen gelden niet als toestemming
Mauritshuis zet audio in voor campagne Nicolaes Maes-expositie
Staying ahead in maritime business
Winnaar TV Star-competitie Bundleboon maakt tv-debuut
Exterion Media neemt tankstationnetwerk van MMD Media over
Winnaar TV Star-competitie Bunbleboon maakt tv-debuut
Avail, nieuwe speler in digitale modemarkt en helemaal millennialproof
13 oktober 2019
Na 30 jaar is RTL4 'zekerheidje' GTST kwijt
12 oktober 2019
PostNL geeft de middelvinger na racistische tweet, en biedt er excuses voor aan
11 oktober 2019
Accenture Interactive lijft creatief team Nick Maas en Leo van Oss van DDB in
Communicatie Hema ‘onthoofd’, Arnold Drijver en Nathalie Krüger weg
Strategie is bepalend voor succes, blijkt uit analyse Effie-database
Yellow Claw komt met stripboek én winkel voor ADE
Wat populair is op Instagram, start op TikTok
Hoop is big business, en dat is pas echte hoop, aldus Snellenberg
Zo bouwt Schiphol Media bruggen tussen de fysieke en digitale wereld
10 oktober 2019
Free a Girl confronteert nietsvermoedende voorbijgangers met kinderprostitutie
NS zet eigen personeel in bij wervingscampagne
Nederlandse Loterij kiest voor Mindshare Greenhouse, neemt afscheid van UM
Royal Smilde Bakery zit gebakken met hun campagne
Wim Kok verruilt Rijksoverheid voor corporate communicatie van HTM
Slecht nieuws: niet wát je zegt blijft bij, maar hóé je het zegt
Ahold, ING, KLM, NS en Philips starten offensief tegen Nederlandse achterstand in AI
De toekomst van sociale media ligt volgens Facebook in AR
Digitaal bureau AnalogFolk opent een vestiging in Amsterdam
Merkle Nederland officieel van start
Wakker Dier: Aldi en Lidl hebben geen kipvleeswaren met keurmerk
9 oktober 2019
Hoofdredacteur Sjors Fröhlich vertrekt bij BNR Nieuwsradio
Online Radio Awards 2019 voor Kink, Domien Verschuuren en podcast Man Man Man
Ex Machina Group introduceert ‘eerste interactieve live video platform ter wereld’