20 juli 2017
Hornbach zegt sorry voor extreem volgeladen auto's
Tele2 kiest in Nederland opnieuw voor iProspect
De Speld rekent in eerste commercial af met biermarketing
Arthur Detering versterkt managementteam van Happy Data
Nieuwe adviseur sales & marketing bij Raaf & Wolf
Decathlon mag 'onfatsoenlijke' commercial niet meer uitzenden
MassiveMusic en MassiveVoices ontwikkelen Engelse stem van Samsung’s Bixby
Voor Unilever is het ijsseizoen goed begonnen
19 juli 2017
Brand New Live lanceert evenemententak
Petitie voor meer audiodescriptie op televisie
Olaf Arkauer verlaat Etcetera
Global mediabrands opgenomen in online bereiksonderzoek NOBO
Vier nieuwelingen aan de slag bij Abovo Media
Talpa nu 100 procent eigenaar SBS, Peter de Mönnink blijft nog halfjaar aan
Van Gogh beter leren kennen met roadtrip van No Dutch No Glory
Regiomarketing: Dam tot Damloop als vehikel voor 'Ontdek de Zaanstreek'
Niek Jan van Damme weg bij Deutsche Telekom
WE en &C op zoek naar de beste billen van Nederland
Mediaxplain* verwelkomt twee nieuwe aanwinsten
Zaanstreek zet zich op de kaart tijdens Dam tot Damloop
Amsterdamse start-up ontvangt forse investering voor ‘chattende’ banner
Brand Your Party deelt lunchpakketjes uit voor Hüttenkäse
Ingrid van der Chijs: 'Seriously Good is zowel mediamerk als lifestylemerk'
Weleda brengt hommage aan insecten met The Tiny Five
18 juli 2017
TMG verkoopt aandelen Keesing aan investeringsmaatschappij Ergon
Zo zorgt Alexandra Legro (Hunkemöller) voor consistente communicatie
Britse reclamecodecommissie (ASA) gaat seksistische reclames harder aanpakken
Stella Fietsen opnieuw op vingers getikt voor misleidende reclame
blowUP media introduceert nieuw netwerk The Collective
Khanna\Reidinga krijgt twee nieuwe partners en wordt KRFL
Winkelman en Van Hessen aan het werk voor Europcar
Nederlandse startup zet AI-software in voor matchen merken met influencers
Met ‘Be the Party Starter’ tilt Desperados ieder feest naar hoger niveau
Luistercijfers eerste halfjaar: winst voor Radio 538 en NPO Radio 2
17 juli 2017
Muurbloem wordt Party Starter in nieuwe campagne Desperados
Reebok heeft heerlijke reactie op Trumps ‘great shape-begroeting’
Saskia Wagenmakers leidt iProspect
Mercurs komt met Magazinemerk van het Jaar tijdens jubileumeditie
Webwinkeliers kampen met personeelstekort
EasyJet naar FCB Amsterdam 
AirBnb wil het goede voorbeeld geven en stelt een divers team samen
16 juli 2017
Omzet Nederlandse digitale industrie steeg 16 procent in 2016
Wat als Game of Thrones zich in Nederland zou afspelen?
14 juli 2017
Nederlands PR-bureau laat zich betalen in bitcoins, en dat is meer dan een stunt
Jacqueline Kolman zendermanager SBS6
Bureaunetwerk Dept breidt uit met het Ierse digitale bureau Webfactory
Telegraaf VNDG bereikt bijna 1 miljoen personen in juni
WNF presenteert 3900 tijgershirts, net zoveel als het aantal tijgers in het wild
13 juli 2017
Fabrique presenteert het Grootste Museum van Nederland
Tolga Büyükdoğanay wordt creative director bij Etcetera
Jochem Koole: “Ik wil altijd zo snel mogelijk weer weg bij een bedrijf”
Hema naar OMD
Goed 2016 voor NRC Media, nettowinst stijgt 47 procent
SpotX wil uitgevers en adverteerders met Audience Lock veilig data laten delen
Top-adverteerders nog maar voor een derde afhankelijk van payed media
Coca-Cola weet meeste waarde te halen uit paid, owned en earned media
12 juli 2017
Revolver Amsterdam verwelkomt twee Scandinavische regisseurs
538 houdt traditie in stand en komt met zomercampagne
Argentijnse Burger King doneert 3D-geprinte handen
Prothese nodig? Argentijnse Burger King doneert 3D-geprinte handen
PostNL gaat eten bezorgen in België
PostNL-klant kan bezorgmoment en bezorglocatie wijzigen
Jägermeister opent vacaturebank ‘Jägermeister Summer Jobs’
G-Star wint rechtszaak tegen GinRaw
Team van Freshheads bedenkt reis-app voor NS Internationaal tijdens Hackatrain
Primeur: chatbot Roos geeft advies over energieleveranciers
Israëlische foodtruckcampagne voor prostitutieverbod
Centralpoint.nl verlengt samenwerking met ClickDistrict
Deze emotionele film van Interpolis zullen automobilisten niet snel vergeten
Domino’s zoekt mooiste pizzaplek van Nederland
Breda krijgt dynamic identity en nieuwe slogan ‘Breda brengt het samen'
Spil Games en IEX in advertentienetwerk Sanoma
11 juli 2017
Kijktijd doelgroep 20-49 verder onder druk in tweede kwartaal
Vergelijk.nl besteedt commerciële exploitatie uit aan Semilo
Volvo komt met sterke reclamefilm 'moments'