29 oktober 2020
Staatssecretaris wil toch noodverlenging FM-frequenties na motie Kamer
'We hebben straks een hele nieuwe doelgroep: de coronials'
ABN Amro wil inhaalslag vrouwen in hockey, maar haalt zelf de wettelijke normen niet
Hoofdredacteur Ronald Ockhuysen vertrekt bij Het Parool
Jumbo opent solidaire koelkast tegen probleem van stijgende armoede
Case: zó effectief is Greetz met out-of-home
'De beste klant is de klant die je al kent'
Reset je marketingorganisatie
Ook in jaarverslagen blijkt dat bedrijven niet graag over risico's communiceren
Instafilter van BNNVara-programma First Dates koppelt gewone stervelingen aan BN’ers
Dit zijn de winnaars van het derde kwartaal Ster Gouden Loeki 2020
ABN AMRO reageert op opvallende poging tot oplichten
NRC Media neemt Sublime over
Wepublic: uw partner voor reputatie, communicatie en public affairs
VWS en Roorda lanceren PUUR: 'Een rookvrij leven had nog geen eigen merk, dat verdient het wel'
Dawn vaart met wind in de zeilen vernieuwde koers
28 oktober 2020
Ed Stibbe: ‘Digitale marketeers zijn kundige specialisten, maar het ontbreekt hen aan elementaire marketingkennis’
Ontdek hoe je betere inzichten genereert en daarmee de consumentenervaring overtreft!
Waarom merken zich minder moeten aantrekken van ophef
Shoppen en direct afrekenen via WhatsApp? Dat kan straks
Geen woorden maar data: hoe Rotterdam de drukte in de stad zichtbaar maakt
Sanne Tolsma nieuwe csd Wunderman Thompson Amsterdam
Virtueel griezelen met de Halloween pakketjes van Amazon
Nieuw platform moet de 600.000 kankerpatiënten in ons land helpen bij passend medicijnonderzoek
4 wapenfeiten van Unilever in terugdringen plastic
Reclamemuziek Top 40 aller tijden weer van start
Als corona voortwoedt, groeit supermarktomzet in 2021 met nóg 3 procent
FCB Amsterdam wint internationale pitch OnePlus
Acht Lovie Awards nominaties voor Dept
Heineken schrapt banen, raakt dat ook de Nederlandse marketingafdeling?
Natuurmonumenten na pitch naar Gardeners
Monica Geuze berispt voor sluikreclame, haar verweer leidt tot een nieuwe klacht
Dept legt uit: hoe te werken met marketplaces tooling?
Adhese komt met programmatic page takeover
27 oktober 2020
Google voert advertentieban in voor Zwarte Piet, en zelfs voor de Roetveegpiet
Nieuwe NRC Audio-app kracht bijgezet met campagne: ‘Start met luisteren, hoor de wereld’
Nieuw bestuur MWG, Saskia Caelen voorzitter
Timberland maakt de stad groener met project in Amsterdam-Zuidoost
Adformatie Connects Live over marketing in tijden van pandemie
YouTube en Adformatie lanceren programma Branding Talks over online video
Ikea vraagt met 'Bring Back Friday'-campagne aandacht voor nieuwe inruilservice
Een brand tracker die je merk echt vooruit helpt
Vinted neemt United Wardrobe over
Consumentenbond: ‘Aziatische auto’s veel betrouwbaarder dan Europese’
SportShopsDirect en Total Sports Trading gaan samen verder onder de naam Passa Sports
Digitale bureau-groep 4NG neemt Arlanet over
Virgil van Dijk en Louis van Gaal zetten zich in voor Spieren voor Spieren
Abovo Media/Maxlead stelt nieuwe directie aan
26 oktober 2020
Communicatie via influencers en content-creators is effectief bij maatschappelijke issues
Verbinden in tijden van Corona: 2000+ deelnemers voor een online event
Een strategie maken is chaos, complexiteit en wegblijven van plannetjes
Moyee Fairchain koffie nu ook bij Appie in het schap
Ontslagen Mindshare-baas nam laptop mee naar wc tijdens Zoom-sessie
'Uber laat algoritme beslissen of chauffeurs worden ontslagen'
AKO en Bruna gaan complotblad verkopen: 'Het is aan onze klanten om daar een mening over te vormen'
Een logo als communicatie campagne
Kijk mee naar Ster Focus 2021: over hoe aanpassen in jouw voordeel kan werken
NRC komt met eigen audio-app
15 duizend KiKa-knuffelberen nemen voetbalstadion over
Talpa Network maakt direct response effect van radiocommercials meetbaar
Haal het maximale effect uit contextual advertising
Iconische rookworst Hema is er nu ook vegetarisch, de OokWorst 
AGU klant bij Zigt
Havas Lemz krijgt B Corp certificering en zet verder in op 100-dagen transitietraject
25 oktober 2020
Kwart minder reclameomzet voor out-of-home in derde kwartaal
23 oktober 2020
Cheil Amsterdam wint vuurwerk-campagne overheid
Samsung: 'Apple, think Bigger'
Creatief team Kempenaar en Pleijsant naar MediaMonks Amsterdam
Viral van de week - Die Hard is back, mét Bruce Willis
Tui laat Nederlanders wegdromen met livereclame vanuit Curaçao
De folder staat onder druk
Grensverleggende inspiratie volgens Indiana Roma Voss
22 oktober 2020
Wat koning Willem-Alexander echt wilde zeggen
Minder misinformatie op Twitter en meer transparantie op Instagram
Hoogleraar 'gedrag' geeft 10 adviezen voor effectieve communicatie over corona