11 december 2019
We Are Pi wint pitch mondiaal account Takaway.com
Pure fietsbeleving – zowel on- als offline
Tele2 en Gotu Jim maken eerste videoclip die rekening houdt met databundel
The King has Arrived
De 8 regels van goede communicatie, volgens Betteke van Ruler
Met komst Sander Heeroma wordt Ambassadors complete creatieve productiepartner
10 december 2019
Plus nipt uitgeroepen tot kerstwinnaar door communicatiestrategen
Geluk in de Oudejaarscampagne van Staatsloterij heet Freddie, een aandoenlijk egeltje
Maartje Blijleven en Dorkas Koenen voorspellers bij Koffiedik Kijken 2020
Youfone brengt media onder bij Media Reverse
Waarom duurt verandering zo lang?
Hoe het nieuwe DPG Media ontstond, een tijdlijn
Rick Vriesema (Exterion Media) partner bij Out of Home Masters
Squla gaat met Zigt in zee
#ThisHappened op Twitter in 2019: een overzicht
Breakthrough the clutter: krijg je uiting voldoende aandacht?
Kerst is de beste reclame voor reclame
‘Alle onderdelen overname Sanoma even belangrijk voor DPG Media’
Emesa wordt Talpa eCommerce, Joost Brakel en Linda Jansen in directie
DPG Media neemt Sanoma Media over
Macht van techreuzen in digitale advertising nog groter dan verwacht
Zo kom je in de Cannes-jury
Macht van techreuzen op Nederlandse digitale advertisingmarkt nog groter dan verwacht
KFC kiest Cloudfactory als lead agency voor Nederland en Noord-Europa
9 december 2019
De kerstboodschap van KPN is dat we nooit écht uit elkaar gaan
Rechtszaak JCDecaux tegen NS: 5000 reclamevlakken op stations blijven leeg
3x Goud, 1x Zilver en 1x Brons voor Snelweg Sprookjes bij eurobest
‘De toekomst van brand building is al te zien in China’
Ikea komt met Facebook AR-ad voor de Pax-kast
H&M brengt online aankopen nu met de fiets aan huis
'Goede reclamemuziek trekt de aandacht en sluit aan bij het gevoel van het merk’
Dit worden dé vijf speerpunten van 2020, volgens 21 media-ceo's
Het is tijd de hackathon te vervangen door een 'humathon'
Mobiel adverteren: de verschuiving van data driven naar choice first
Achtung!mcgarrybowen begint hub voor branded channels & formats
8 december 2019
Madeleine de Cock Buning naar Netflix
7 december 2019
Bot Talk #10: ‘Hé Alexa, waar zie jij jezelf over vijf jaar?’
Marco de Ruiter (Disney): 'Tijd van de kijker is schaars, dus kwaliteit is leidend.'
6 december 2019
Stichting CPNB en lezersplatform Hebban.nl gaan samenwerken
Facebook in hoger beroep in zaak nepadvertenties. De Mol: 'Tekenend voor houding'
Coca-Cola trekt in kerstcommercial parallel tussen Kerstman en vluchteling
Boomerang Agency neemt Ride Creative Agency over
Stem op je favoriete kerstcommercial!
M2Media wordt de nieuwe mediapartner van Makro
Dwight Groot (Vigics): 'Sommige persoonlijkheden voelen zo haarfijn aan hoe ze interesse moeten opwekken'
Dit zijn de kerstcommercials van Albert Heijn, Jumbo, Lidl en Plus
5 december 2019
Frank Volmer (Ster) voorzitter Screenforce
De PR-blunder van Andrew is het gevolg van een immoreel systeem
Burger King toont zich weer de koning van de inhakers
Dit geblunder krijg je als je een onervaren hoofd woordvoering aanstelt
Talpa Network neemt TVGids.tv en Gids.tv over
ABN Amro werft it'ers met nieuwe podcast de ‘Side Project Show’
Julius Minnaar vertrekt als CEO Dentsu Aegis Network, Mark van Dijk opvolger
Sinterklaas boet in aan populariteit, ten faveure van de Kerstman
Sail Amsterdam gesponsord door Tommy Hilfiger
Marc Adriani: Talpa Radio wil zelf het digitale domein in handen krijgen
Amazon en bol.com verkopen beide Auschwitz-decoratie, maar gaan er heel anders mee om
Succes met je werk…
Kracht van populistisch gelieg ligt in anti-elitarisme
Nederlands MerkGoed verkoopt hockeymerk Dita aan Decathlon
4 december 2019
PIP gaat merken ondersteunen bij productie met nieuw label BEP
Ivo Roefs CMO Schuberg Philis
Interview Ocean Outdoor: Piccadilly Circus in Nederland
FD Mediagroep staakt Networks-tak: 'Ruimte maken voor digitale transitie'
Kracht van populistisch gelieg ligt in anti-elitairisme
Bud geeft drie keer een jaarsalaris weg om ‘jong talent te supporten’
Campagne moet TNO afhelpen van 'testorganisatie-imago'
Louwman Group neemt belang in Fietsvoordeelshop.nl
Ook Subway onder vuur wegens serveren plofkip
New Balance zet in op basketbal: Eyeforce maakt film met Jessey Voorn
E.T. keert na 37 jaar terug naar Elliot in sublieme kerstcommercial
Clinic: de 5 meest essentiële digital marketing trends voor 2020
3 december 2019
Scepsis over uitkomst onderzoek ACM naar radiomarkt en OMS
Brandende kwesties: ‘Logistiek is de marketing van de toekomst’
Michael Jansen executive creative director Wunderman Thompson