5 april 2020
'Duidelijkheid Rutte heeft roep om totale lockdown verstomd' - podcast Geen Commentaar!
Adformatie lanceert ezine Adformatie Connects
4 april 2020
Kelderjournalistiek
Hoe Out-of-Home verbindt in crisistijd
Rumag-ceo vertrekt na ophef over ‘corona-kledinglijn’
3 april 2020
Joris Evers (communicatie Spaanse LaLiga) vanuit Madrid: ‘Het is hier surrealistisch’
Ceo RUMAG vertrekt na ophef
Reclamewaakhond waarschuwt: misbruik de gevoeligheid voor gezondheidsclaims niet
Volvo-campagne maakt helden van chauffeurs tijdens coronacrisis
Volvo-campagne ‘Heroes of the Road’ door COVID-19 on point
Bloemenbureau Holland lanceert ‘Let Hope Bloom’-campagne
Reint Jan Renes tijdelijk naar de nieuwe Corona Gedragsunit van het RIVM
Nederlanders in quarantaine krijgen gratis films van Pathé
Corona: Wat doet de Nederlandse consument om gezond te blijven?
Cannes Lions 2020 afgelast
'Inspiratie zoeken is dwalen - en dit is misschien wel een perfecte tijd om dat te doen'
Essent en energiedirect.nl naar Accenture Interactive
Amsterdams bureau bouwt Quarantainer: 'Niemand zou alleen mogen sterven'
2 april 2020
Meet-Up tijdens quarantaine wordt 'Hi! stay connected'
Het Noordbrabants Museum is virtueel toegankelijk tijdens coronacrisis
14 inzichten voor het beste corona-strijdplan voor marketeers
Naar één branchevereniging? ‘Wij geloven meer in een netwerk dan een bolwerk’
Terugkijken: Adformatie Connects
Inktzwarte tijden verwacht: 'Het is oorlog in de industrie'
Lieve vakbroeders, het wordt tijd voor één reclamebranche-organisatie
Hoe wendbaar is je commerciële organisatie nu echt?
Moederbedrijf Nivea geeft 50 miljoen om crisis te bestrijden
Een afscheidsborrel via Zoom, en langzaam dooft Freek Janssens Lewis-tijd uit
Corona-onderzoek Mediabrands: Merken moeten helpen om saamhorigheid te vergroten
Live: ‘Corona doet meer pijn dan bankencrisis’
1 april 2020
Livestream Adformatie Connects
Hoe creatieve bureaus en merken sterker uit de coronacrisis kunnen komen
‘Finger licking’ good’-campagne tijdens corona slecht ontvangen
Adformatie lanceert talkshow Adformatie Connects Live
KFC's ‘Finger licking’ good’-campagne blijkt slecht idee tijdens coronacrisis
KFC cancelt groots gelanceerde ‘Finger licking’ good’-campagne
Lastig hè, dat thuiswerken?
Social distancing verandert muzieksmaak: ‘Don’t Stand So Close to Me’
Het consumentengedrag tijdens het coronavirus
'KPN brengt ode aan Nederland in corona-tijd'
13 trendwatchers en visionairs over de wereld na de coronacrisis
Ook KPN lanceert corona-campagne
1 aprilgrappen adverteerders vallen helemaal stil
Eerste resultaten COVID19- monitor
Reclame Code Commissie ontvangt klachten over 1,5 meter afstand
Gerdi Verbeet commissaris Unilever Nederland
Amsterdamse boekhandels gaan samenwerken en stappen zelf op de fiets
Creatieve datacampagne realiseert maximale impact
31 maart 2020
Persconferentie met slecht nieuws krijgt goede kritieken
Zo viert Albert Heijn Pasen in tijden van corona
Liveblog: Crisis slaat hard toe, 'iedereen heeft pijn'
Medianoodfonds Facebook ook voor Nederlandse bedrijven?
WPP actieplan coronacrisis: tot 900 miljoen aan besparingen
Adverteren in crisistijd: wat zijn de aandachtspunten?
De genomineerden SAN ABC Accenten 2019 zijn bekend
Genomineerden SAN ABC Accenten 2019 zijn bekend
Hoe Rumag zijn rebellenimago met een paar persberichten om zeep helpt
30 maart 2020
Coca-Cola staakt alle campagnes wereldwijd, schenkt 120 miljoen aan coronahulp
7 adviezen voor interne communicatie nu, gebaseerd op de leer van retorica
Geen anti-palmolie-branding meer voor The Flower Farm, wat nu?
CPNB verlengt #ikleesthuis-campagne met minstens een maand
Wat de weigering van artsen om handen te wassen ons leert over gedragsverandering
Mediahuis Nederland verkoopt Telegraaf-kantoorpanden aan Basisweg
Bol.com stelt digitale boeken en voorleesvideo’s ter beschikking aan alle kinderen thuis
De horeca heeft bijna de plek van de Kerk ingenomen
28 maart 2020
Coca-Cola-concern stopt alle commerciële uitingen, schenkt 120 miljoen aan coronahulp
Nu de coronacrisis zo hard toeslaat, moet de overheid haar communicatieframe verruimen
'De overheid moet simpeler communiceren' - podcast Geen Commentaar
27 maart 2020
‘Samen slimmer thuis’-campagne van IKEA
Bot Talk #12: Bots houden stereotypering man en vrouw in stand
3 belangrijke trends voor digitale media in 2020
Viral van de week: Can't Skip Hope
Ook tijdens coronacrisis blijft Kruidvat Kruidvat
De horeca heeft bijna de plek van de Kerk ingenomen
Sandra Soskic en het einde van het binaire tijdperk