- 25 januari 2021
- Nieuw managementteam voor dentsu media Nederland
- Paul van Riessen nieuwe hoofdredacteur Quote
- WPP lanceert consultancy-hub
- René van der Gijp en Priester nieuwe gezichten in Koning Toto-saga
- Tony’s maakt lookalike-repen om slavernij te bekritiseren, ‘maar niet om andere merken te shamen’
- 22 januari 2021
- Nieuwe Heinz Ketchup-campagne ruikt een beetje naar Chanel
- De Nierstichting introduceert nieuw kidslabel Jonge Helden
- Aldipress herziet strategie, reorganisatie op komst
- Dave Kroon verlaat Talpa Media Solutions, Roos Simons director customer experience
- Yvonne Prins (UM en VIA): 'Ik heb merk-ADHD'
- Marion Koopman (Greenhouse) in Top 10 Adformatie Person of the Year 2020
- Viral van de week: Bernie is overal
- Koffiedik Kijken strikt Christopher Carroll (IOC) als spreker
- Influencer Mo Bicep op vingers getikt voor nepvolgers en neplikes
- Online kwalitatief onderzoek, een gouden idee!
- Tikkie Terug voor cashback-acties krijgt vaste plek in app
- Spaaractie Plus rond SBS6’s knikkerhit Marble Mania
- Oatly vraagt zich af: ‘Ben jij nou zo dom?’
- 21 januari 2021
- Pim Trendrapport 2021: 'Merken moeten persoonlijker, empathischer, ménselijker worden'
- Jelani Isaacs (New Amsterdam) in Top 10 Adformatie Person of the Year 2020
- Honda Motor Europa kiest UM
- Unilever bereidt internationale mediareview voor
- Dept x GANNI: een digitale showroom bouwen in zes weken
-
- LinkedIn opnieuw de fout in, verwijdert bijdrage OLVG-topman over avondklok
- Serviceplan Group Nederland aan de slag voor WW
- Unilever op de barricade om inclusiviteit te bevorderen
- VodafoneZiggo en Discovery sluiten meerjarige overeenkomst
- Hoogleraren fileren het corona-communicatiebeleid van ‘Rutte’
- Booking.com slaat de plank mis met onhandige reclamemail in pandemie
- 20 januari 2021
- Communicatie-experts over persconferentie Rutte: ‘Iedereen verliest alleen maar’
- Marktaandeel Jumbo groeit sneller dan dat van Albert Heijnin coronajaar '20
- Doe mee aan de Adformatie Mini Marketing Enquête
- Waarom Brand Strategy de meest belangrijke marketingvaardigheid is
- Avondklok is een tikkende tijdbom voor jongeren
- Nieuwe rolverdeling in Jumbo-soap: 'Ook Lieke en Bas moeten met de tijd mee'
- Nieuwe merkstrategie New York Pizza: It’s the dough
- Communicatiebureau Schuttelaar & Partners neemt Awareness over
- NPO Radio 2 scoort wederom met Top 2000
- Staud Studios fuseert met MediaMonks
- Tessa van der Starre CEO MediaCom, nieuwe positionering
- Rogier IJzermans (Ace) in Top 10 Adformatie Person of the Year 2020
- Netflix overtreft verwachtingen met meer dan 200 miljoen abonnees
- PvdA-lijsttrekker Ploumen heeft alles mee, behalve haar naam
- Jumbo pakt meer marktaandeel dan Albert Heijn in coronajaar '20
- Thuisbezorgd na stormloop op jassen: 'We zoeken nog bezorgers'
- Samenwerking FD Mediagroep en RTL Z voor zakelijke campagne Centraal Beheer
- Terugkijken op de luistercijfers van 2020 en tips voor 2021
- 19 januari 2021
- Harriëtte Koop en haar winnende persbericht over een uiterst gevoelig onderwerp
-
- MOAwards breidt bureau-award uit: Bureau van het Jaar XL
- Toto overdondert eigen doelstellingen en wint Europese Gouden Effie
- De toekomst van marketing
- Dit zijn de 5 belangrijkste online videotrends voor 2021
- NPO Radio 2 scoort wederom met Top 2000
- Een auto kopen kan vanaf nu gewoon met Google Assistent
- Natwerk breidt team uit met twee creatieve duo's
- Caroline van Turennout (Zeeman): ‘We hebben de webshop deels uit moeten zetten door het grote aantal bestellingen’
- Colette Cloosterman-Van Eerd van Jumbo in Top 10 Adformatie Person of the Year 2020
- NPO Radio 2 dankzij massaal beluisterde Top 2000 bovenaan
- Jumbo drie keer in top-10 Ster Gouden Loeki vierde kwartaal
- 18 januari 2021
- Wat is het issue van 2020? Black Lives Matter, petitie Vuurwerkverbod of communicatie over corona?
- 'Twitter verwijderde zeker 200 Nederlandse QAnon-accounts'
- Intratuin komt met augmented reality app voor... kamerplanten
- Aldi en Kruidvat winnen Huismerk Product van het Jaar 2021
- Corine Noordhoff wordt de nieuwe hoogleraar retail-marketing in Groningen
- Dit was tv-jaar 2020: a roller coaster ride
- Fitbit transformeert social strategie met nuchtere aanpak
- TikTok gaat voor meer AR experiences in 2021
- WPK geeft branche steuntje in de rug met 'Blue Monday-pakketten'
- &samhoud lanceert ‘ongewone perspectieven’: digitale espresso sessies met inspirerende sprekers
- Cognito Media Amsterdam breidt uit met drie medewerkers
- Nederlandse bedrijven bewijzen dat webcare niet stilstaat tijdens een pandemie
- 15 januari 2021
- ProVeg Nederland: ‘FrieslandCampina erg traag uit startblokken in transitie naar plantaardig eiwit’
- Viral van de week: Patatje om je hartje op te warmen en een mutsie voor die koude harses
- Vriendin van Ilse date Barman Victor (First Dates) in nieuwe campagne Albert Heijn
- #NoHashtag, TikTok-terugblik en nieuwe mogelijkheden op Snapchat