16 februari 2018
Veloretti komt met korte film over fietsend Amsterdam
Campagne ‘Kom maar op met de toekomst’ moet Rabobank als moedige bank op de kaart zetten
15 februari 2018
'Start-ups zetten old school-middelen in. Met A/B-testing'
Google Chrome blokkeert vanaf nu de 12 meest irritante advertenties
Ikea geeft mensen batterij-icoontjes en laat zien hoe je beter kunt opladen
Viceland en Dumpert lanceren docuserie Boxing ‘82
14 februari 2018
Japanse kledingretailer Uniqlo nieuwkomer in Nederlandse winkelstraat
'Integer A.S.R.' verhoogt topsalarissen met ruim twee ton, twitteraars hels
Consumentenbond raadt gebruik beveiligingsapp Facebook af
McDonalds verrast gasten met 'spontaan geluksmomentje' in de McDrive
‘Goed zo Unilever, maar wel een beetje laat’
13 februari 2018
Dr Oetker opent tijdelijke pizzeria gemaakt van chocola
PlayStation toont trailer nieuwe game op basketbalveld tijdens NBA-wedstrijd
Diesel verkoopt namaakmerk Deisel in pop-upwinkel in New York
Jenevermerk Bols presenteert zich in de Verenigde Staten als The Original Spirit of Amsterdam
12 februari 2018
Ikea en Hasselblad verheffen het volk met prijswinnende fotokunst voor thuis
Dit zijn de creatiefste campagnes, bureaus en merken van 2017
Parkmobile richt zich met mobile programmatic radio op automobilisten
'Purpose is meer dan een trucje dat je aan de marketingafdeling kunt overlaten’
Media die verdeeldheid zaaien, krijgen straf van Unilever
Hilarische uitleg NBC over schaatsen in Nederland, Heineken haakt in
Google Chrome komt met adblocker: '99% van de websites voldoet aan standaarden'
10 februari 2018
NOC*NSF sluit strategische samenwerking met de Persgroep
9 februari 2018
Nivea komt met een combinatie van ‘Like a girl’ en ‘Real beauty’, maar dan light
Chargetrip wint samenwerking met Essent en reis naar SXSW
Online supermarkt Picnic begint nu ook in Amsterdam
L'Oreal moet het vooral van zijn luxere merken hebben
Online supermarkt Picnic verovert nu ook Amsterdam
Google: 'Minder dan 1% van alle websites heeft irritante advertenties'
René Repko gaat Action na een goede twee jaar alweer verlaten
Online supermarkt Picnic gaat ook in Amsterdam bezorgen
McDonald’s rolt koffieconcept voortvarend uit in Nederland
Hans Anders contentpartner van film Mannen van Mars
Lotto maakt docu's over Sven Kramer en Kjeld Nuis in aanloop naar Winterspelen
8 februari 2018
Populairste online datingsite van Zweden komt naar Nederland
Bureau Lemz blijkt vernoemd naar een drummer met een drugsverleden
Twitter maakt winst en dat is voor het eerst
'Wie is de mol' zet Georgië op de kaart als reisbestemming
Ministerie van VWS wil depressie bespreekbaar maken met 'Moodcamp'
Jumbo wil kinderen gezonder laten eten met eetspelletje ‘De Reis van 5’
ING Betaalpas vanaf nu helemaal oranje, ook de binnenkant
Consumentenprijzen in januari gestegen
7 februari 2018
Bavaria zet carnaval-pr-stunt door tot aan Den Haag
Scotch & Soda koppelt outdoor campagne met het lokale weer
Deze merken maken kans op de Dutch Marketing Awards
Coca-Cola haalt ruim 2,5 suikerklontjes uit de Fanta
Jägermeister maakt 'typisch Randstedelijke promofilm' voor carnaval
Mona heeft nieuwe verpakking en maakt 'statement': 'Houd een plekje vrij voor elkaar'
6 februari 2018
Noppies wordt Nine&Co. en wil omzet verdubbelen
Plus spreekt kinderen aan met spaaractie en videowedstrijd rondom Mario Kart
Mona-toetjes krijgen nieuwe verpakking en campagne
Gemeente Amsterdam opent pop-upwinkel om kansarme jongeren aan baan te helpen
Valentijn is vooral een Millennial-dingetje
Cookiescanner helpt uitgevers en adverteerders in voorbereiding AVG/GDPR
Persgroep en CPNB werken samen om Nederland meest boeklezende natie te maken
5 februari 2018
VR/AR Association (VRARA) opent lokale afdeling in Nederland
Instagrammers ontmaskeren #metoo-daders uit de reclamewereld
Unilever-topman Jan Zijderveld is nieuwe ceo van cosmeticamerk Avon
VR/AR Association (VRARA) opent locale afdeling in Nederland
Commercieel directeuren kritisch over leadgeneratie, social selling en contentmarketing
Dit zijn de opvallendste commercials tijdens de Super Bowl 2018
Zwitserleven lanceert Vrijetijd, een reisplatform 'met extra's'
Dit zijn de opvallendste merken tijdens de Super Bowl 2018
2 februari 2018
KPN komt met Snapchat-lens voor YouTube-serie Legends of Gaming
Heineken haalt Holland House voor het eerst naar Nederland
Audi laat tv-commercial tot leven komen met AR-app
Unilever: hogere mediabestedingen ondanks grote kostenbesparingen
1 februari 2018
Waarom onderzoek als aparte discipline geen bestaansrecht heeft
Stichting Reclame Code (RCC) herschrijft Reclamecode Social Media
Prijsbeleid vaak onderschat als instrument voor winstgevende groei
New Dutch Wave maakt data, locatie en programma voor SXSW 2018 bekend
31 januari 2018
Unilever lijft Roemeense ijsmaker Betty Ice in
MediaMarkt stopt met bekritiseerde prijsacties
KPN omzet daalt, 'maar klanten tevredener'
MediaMarkt stopt met prijsacties na kritiek consumenten