11 december 2018
Blauw Gras wint pitch Nederlandse Loterij
Hoe Hanneke Faber van Unilever ons een nieuwe verzuiling in rommelt
Deze modeketens genereren de meeste online buzz in 2018
10 december 2018
Staatsloterij-campagne: ‘Samenzijn met dierbaren is meer waard dan 30 miljoen’
Randstad presenteert zich met sci-fi-commercial als hr-dienstverlener van de toekomst
Jean Mineur Mediavision en PHD hebben beste Kerstrapport 2018
Viral van de week: Feel-good kerstviral van Air New Zealand
Twee creatieven doneren hun salaris aan het goede doel
Hoera. Niet alle creatieven willen de aardkluit belazeren.
Les 1 in de reclame
Wat gebeurde er allemaal op social media in 2018?
Energiedirect.nl komt met derde editie PSV Kersttrui
Saskia Wagenmakers maakt overstap van iProspect naar Newpeople
KNVB gaat samen met Engie CO2-uitstoot in het voetbal aanpakken
Nederlanders gebruiken weinig speciaalbier in de keuken, Leffe komt met kookboek
Onefit: Deliveroo maar dan om calorieën kwijt te raken
Aan dit resultaat hebben we niets toe te voegen
Gratis clinic: How a Single Organizing Idea can change your business for good
Krachtige software voor data-driven marketing automation
Deze webshops genereren de meeste online buzz in 2018
7 december 2018
Vuurwerk in plaats van vuurpijlen
Dit zijn de 10 slechtste slogans van 2018
Laura Snapper aan de slag als operational director bij PR-bureau Glasnost
Deze Nederlandse PR-cases winnen 7 European Excellence Awards 2018
TBWA Global Agency of the Year
Deze Nederlandse PR-cases winnen 6 European Excellence Awards 2018
Jumbo wederom uitgeroepen tot kerstwinnaar door communicatiestrategen
Deze Nederlandse PR-cases winnen 5 European Excellence Awards 2018
6 december 2018
Hart van duizenden KWF-lampionnen op Paleis Soestdijk
Niet uit Engeland maar Scandinavië: tranentrekkende kerstcommercial van Elkjøp
Skype gaat live ondertitelen en YouTube-video’s worden automatisch afgespeeld
Ook Keith Weed, de cmo van Unilever, maakt zijn vertrek bekend
Purpose of poen? Waarom het wringt bij Tony's Chocolonely en De Correspondent
Niet uit Engeland maar Zweden: tranentrekkende kerstcommercial van Elkjøp
Gijs de Bruijn (Selmore) en Jos Govaart (Coopr) treden toe tot bestuur VEA
Stem mee voor de Adformatie Person of the Year van 2018
WPP en Kantar publiceren Brandz: De Nederlandse Top 30 meest waardevolle merken
Inspiratie, cases en tips over creatie in outdoor
De ‘unboxing’-trend onthuld: dit kunnen marketeers leren van supriseballen
Ex-Blokker-man wordt general manager AH to go
Attack of the Stiff Jean Zombies
Augmented reality vergroot onze skillset en hyperrealistische maquettes
Geef je werk een schitterende bekroning
Case: Durex #ProtectYourBanana
Albert Heijn stapt af van tearjerker met Kerstmis
Kerstcommercial Jumbo: ‘We gunnen iedereen dat warme familiemoment samen’
Plus zet dit jaar weer in op ‘brok-in-de-keel-Kerstmis’
Dit is de kerstcommercial van Lidl
5 december 2018
TMG sluit strategisch partnership met YouTube-bureau 5PM
Bol.com daagt bedrijven uit met uitgebreid rijmfestijn op social media
'Door te investeren in engagement verhogen we de waarde die we met onze producten kunnen bieden'
Koffiedik Kijken 2019: de voorspellers zijn bekend
Yacht verliest aanbesteding Rijk voor inhuur communicatie, Babbage grote winnaar
Het grote verhaal als tegenwicht tegen data-gedreven marketing
SuperRebel.com x PFM Underwear. Cover your ass
4 december 2018
Commercieel manager Niels van Altena weg bij Ster
Vincent Siegelaar volgt Linda Boks op als commercial director Hearst Netherlands
Bumble start campagne tegen genderongelijkheid in de muziekindustrie
Mijn idee voor een nieuw Nederland
NS-topman Roger van Boxtel speelt voor Sinterklaas met 118 nieuwe Sprinters
Grolsch laat employer branding aansluiten bij ‘Proef karakter’
Auping en DSM-Niaga claimen doorbraak met ‘circulair matras’
RA*W organiseert debat over 'the war on talent’
S4 Capital neemt na MediaMonks nu ook MightyHive over
ASR (met Sticks), Becam en KPN genomineerd voor Loden Leeuw 2018
Hertog Jan maakt digitale content voor wel héél geduldige bierliefhebbers
Goede doelen communicatie: met een smeuïg verhaal ben je er (nog) niet
BrandDeli’s chef Ray Keisen: ‘Ik ken van iedereen hier de eetgewoontes’
Databay, DDB & Tribal en Etcetera fuseren tot DDB Unlimited
3 december 2018
Slob: marktbreed onderzoek naar kickbacks in de branche
Dit zijn de beste brandactivations van november
René Verbong stapt over naar Dept en begint als creatief director
Wendy stuurt journalisten chocoladeletters waarvoor net een terugroepactie is gestart
'I Amsterdam' is definitief verwijderd. En daar is best iets voor te zeggen
Steeds meer Nederlanders verlenen mantelzorg, Nationale-Nederlanden komt ze tegemoet