9 oktober 2019
G-Star Raw viert dertigjarig bestaan in fietspassage Rijksmuseum tijdens ADE
The Netherlands: zéro points
Hema, SIDN en Zilveren Kruis eerste klanten van nieuw innovatiebureau Forty
G-Star Raw viert dertigjarig bestaan in fietspassage Rijksmuseum tijdens ADE
KLM blaast de 100 kaarsjes uit en veel merken blazen mee
YIM verwelkomt vier nieuwe bestuursleden
Ginmerk V2C Gin maakt flesopeners van verdronken fietsen
10 inzichten om mensen aan te zetten tot duurzaam gedrag
Kerstrapport wordt Media Report, doe mee aan de enquête
8 oktober 2019
Content.19 laat zien wat marketeers kunnen leren van sprookjes en films
Etos neemt Solvo Groep over en wordt grootste Nederlandse gezondheidsplatform
Dream Crazy, tot je een baby wil
Nuon verdwijnt definitief als merknaam en maakt plaats voor Vattenfall
Unilever halveert gebruik plastic
Presentatie Effie Awards in handen van Winston Gerschtanowitz
Romée Steenmeijer (winnaar Social Media Award) versterkt PR-bureau Hibou
44 Nederlandse winnaars bij de Lovie Awards
Strategische samenwerking YouTube-platform First en Viacom Benelux
ASN Bank presenteert weer een nieuw dier in fabelcampagne
Hoe zorg je ervoor dat je met digitalisering de menselijke maat niet uit het oog verliest?
Avinash Changa (WeMakeVR): ‘Dit is de volgende grote evolutionaire stap van de mens’
MediaMonks fuseert met Firewood uit Silicon Valley
Uitdaging website Pon Cat: verschillende merken én landen online samenbrengen
7 oktober 2019
KLM viert honderdjarig bestaan met merkfilm en cadeautje voor passagiers
AH verzuimt te communiceren over verdacht vlees, met een onbegrijpelijke uitleg
Onderzoek Mediaxplain*: ‘Geef online platforms als Bol.com een volwaardige plek in de marketingmix’
Amsterdam wil belasting heffen op straatreclame
De veranderende rol van managers en directors in het communicatievak
Hoe trek je de aandacht in de zoekresultaten?
PayPal stapt als eerste uit Libra
Op virtuele vakantie met Facebook Horizon, Spotify besturen met je stem
Gamma lanceert nieuwe campagne: ‘Ik kan het!’
Glasnost lanceert een bureau voor native advertising, Yuri
6 oktober 2019
Failliete vakbladenuitgever MYbusinessmedia maakt doorstart
4 oktober 2019
'Het mechanisme van de overstapprikkel is nog altijd actueel'
Campagnerapport: ex-miljonair Hans bij KPN, Max Verstappen in commercial G-Star Raw
Analyseer je klantbehoefte met Social listening
ADCN Grand Prix-winnaar Post Panic gaat op de schop
Is de communicatieprofessional 3.0 een algoritme?
Het Wereld Natuur Fonds vraagt op Werelddierendag aandacht voor bedreigde dieren
Consumentengedrag duurzaamheid
De vernieuwingsdrang van Budweiser, Swapfiets, Felyx en Basic-Fit
Ben Tiggelaar: ‘We kunnen vaak niet anders dan veranderen’
'Steeds meer mogelijkheden om verhalen nog beter te kunnen vertellen', aldus Peter van Rij
Zo blijft Rituals innoveren, zonder groot consumentenonderzoek
Bergman Clinics spoort mensen aan tot nadenken over zorg
3 oktober 2019
Interbest en NGage Media vanaf vandaag Ocean Nederland
Facebooks cryptomunt is een monetaire revolutie die iedereen raakt, ook marketeers
Bud komt voor het eerst met Nederlandse televisiecampagne
'Sinds de commercial met Freek Vonk en de panda staan we op de radar van buitenlandse bureaus'
Adnight en het beste van Nederlands digital design
Marketingbeest Erica van Vonderen (Basic-Fit): ‘Digital is geen marketing!’
‘Nederlanders hechten minder waarde aan online reviews dan de rest van de wereld’
Snackimperium stopt met Febo Fashion 'voordat de sleet erop komt'
Breaking: Galaxy-smartphone wordt mogelijk slimme advertentie-tool van Samsung
Communicatie, doe wat aan reputatievrees van ceo's en maak ze zichtbaar
Transavia helpt vrouw die haar vlucht mist door haar kat
Campagne 'Stop dementie' komt te laat voor opa Frans
Hoe bouw je een dreamteam?
Nederland vervangt in nieuwe merkstrategie ‘Holland’ door ‘The Netherlands’
Yvonne de Jager in directie Abovo Media: ‘Echte versnelling realiseer je alleen door overname’
2 oktober 2019
MassiveMusic en E&H Lab brengen audiovisuele ervaring rond mentale gezondheid
Deze tijd vraagt om waarden als warmte, sensitiviteit en betrokkenheid, niet om een schlemielig typetje
Waarom data ten koste gaan van creativiteit ...
Jaar na jaar op je donder van Wakker Dier, wat doet dat met het merk Albert Heijn?
Tolga Büyükdoganay keert terug bij Ogilvy Social.Lab als executive creative director
Mireille Spapens verruilt Erasmus MC voor Erasmus Universiteit
CODE D’AZUR wint Heineken-pitch, wordt digitaal bureau van Sol
Hoe leid je je organisatie door de digitale transformatie?
Hema overweegt expansie naar India, Thailand en Filipijnen
Postoffice, Good Sounds en Tone of Voice worden één: Postoffice Amsterdam
In vijf simpele stappen van een loyaliteitsprogramma naar loyalty as a service
1 oktober 2019
Dit is het moment om in te stappen op Immersive Media
Deskundigen: ‘Ilse staat voor een moderner en dynamischer Albert Heijn’
Pathé gebruikt Snapchat om nieuwe medewerkers te werven