9 juli 2019
Adverteerders besteden bijna twee miljard euro aan digital advertising
Wordt de Harry Potter-game net zo'n enorme hit als Pokémon Go?
Dagblad Trouw in drie online mini-docu's: 'Voor iedereen met idealen'
8 juli 2019
Micha Commeren, Petra Lubbers en Merlijn van Vliet beginnen nieuw bureau Tom Orrow
Bartho Boer bevorderd tot directeur Communicatie en Corporate Affairs NS
Greenpeace plaatst I amazonia-letters op oude I amsterdam-locatie
New York Pizza biedt 'hete bloemkolen' voor introductie bloemkoolbodem
Het communicatievak onderschat enorm dat het aan zijn eigen PR moet werken
Bestedingen aan online advertenties naar 50 procent
WK voetbal voor vrouwen bereikt vooral ouderen
Rob Kolkman (Sanoma): 'Met nieuwe verdienmodellen moeten we terug naar groei'
Ronald Voorn: 'Waarden zijn een enorme motor van gedrag'
5 juli 2019
Hoe Patta sneakerbots te lijf gaat
Ingenieursbureau Antea Group komt met natuurdocumentaire-achtige commercial
'Startup Sir Joe moet de frisdranksector weer laten bruisen'
Mieke Ansems (Coca-Cola) wordt nieuwe directeur communicatie VNO-NCW
How Brands Are
Happy Horizon groeit verder met overname digitaal bureau Lequal
Ajax feliciteert Frenkie de Jong met ongekende campagne in Barcelona
4 juli 2019
Lidl maakt statement nadat belachelijke klacht en tweet viral gaat
Mooiwatbloemendoen.nl plaatst bloemenmuur in Amsterdamse Vondelpark
Om maatschappelijke merken te steunen, moet de creatieve sector eerst naar zichzelf kijken
Social error zorgt voor kortsluiting en Google voorspelt OV drukte in Maps
'Het strategievak is aan het vergoogelen'
Goedkope treinkaartjes dragen niet bij tot structurele groei in openbaar vervoer
Kinderen doen emotionele oproep aan volwassenen in campagne WWF
Dit zijn de 9 meest talentvolle vrouwelijke online ondernemers van 2019
De move van Marnix Geus: vaarwel PR-bureau, welkom vluchteling
'Grote adverteerders keren terug bij Ster, meer omzet in eerste halfjaar'
3 juli 2019
'Ik schotel mensen graag een andere realiteit voor die spiegelt aan de onze'
Arjan Kapteijns client partner VIM Group
En weer is UvA Communicatiewetenschap ’s werelds beste, nu in Shanghai-Ranking
FCB zet Nivea na 100 jaar buiten de deur vanwege homofobe opmerking
Booking.com komt met nieuwe reeks video’s voor Live Curious-campagne
Wetenschappers RSM Erasmus ontwikkelen EEG-emotie-meter
Je puissant rijk voelen omdat je een warm welkom krijgt in je vaste Italiaanse restaurant
Perschef van Oranje Leeuwinnen sluit zich na WK aan bij Van Luyken
HEMA-tompouce en -rookworst nu ook naar Canada
'Banken, gebruik betaalgegevens klanten niet zomaar voor reclame!'
2 juli 2019
Sietze Rademaker stapt over van Epidemic Sound naar Amp.Amsterdam
Amazon maakt geen haast met lokale aanwezigheid in Nederland
Weet jij eigenlijk wel wie jouw product koopt?
Merken moeten geen onzin verkopen, en daar zijn bureaus ook verantwoordelijk voor
Happn kiest voor All Response Media en begint tv-campagne
easyJet luidt zomer in met eerste NK Steigerspringen
Dit zijn de beste brand activations van juni 2019
150 artsen sturen alarmerende video over roken aan 150 Kamerleden
Nike trekt ‘slavernij-sneakers’ terug na klacht van Colin Kaepernick
Tim van Aerschot van Ogilvy naar Glasnost, Sandra van der Hoogt naar HollandSpoor
Boukje Taphoorn (Bol.com): ‘Als je continu innoveert, mag je etalage niet achterblijven’
L'Oréal wil merken Mugler en Azzaro kopen
'RTL laat niet alleen haar sterren, maar ook haar adverteerders gaan'
Blauw Gouden Sponsor MIE19
Consumentenvertrouwen daalt hardst sinds 7 jaar
NPO Radio 2 bovenaan, groei voor Qmusic en Radio 10
Gastblog: Frekkel. Ons eigen lot uit de loterij
Trends en ontwikkelingen op het gebied van online video
WPP en Accenture finalisten in pitch VodafoneZiggo
1 juli 2019
VEA, bvA en PMA in paginagrote advertentie AD: ‘Gewone Nederlander betaalt de prijs voor reclamevrije NPO’
Viral van de week: Een tv-scherm dat eruit ziet al doorzichtig glas
Leer van legendes
‘Het Dutch Creativity Festival moet elke deelnemer 10% creatiever maken’
Tele2 geeft online helden een podium in nieuwe campagne
SWOCC-onderzoek: ‘Geautomatiseerde communicatie zal menselijk contact niet volledig vervangen.’
10.000 racefanaten uit hun dak in Ziggo Dome door winst Max Verstappen
War for talent: social employer branding in drie stappen
De strategische les van de Oranje Leeuwinnen voor de marketeer
Freek Vonk met blonde vriendin in Reaal commercial
30 juni 2019
Rik Ruts managing director Business Insider Nederland
29 juni 2019
KLM steekt zijn nek uit en voert duurzame campagne
28 juni 2019
IAB Nederland: Er zijn al beschermende maatregelen genoeg
Kapitein Iglo viert 60e verjaardag en roept op tot schonere zee
Regisseur Thessa Meijer: ‘Ik wil dingen maken die een tikkie vreemd zijn’
Nieuwe koers voor Kruidvat: meer actie, meer herkenning
'It's happening: computer animation is growing, growing and growing'