11 december 2019
ReclameReview: reservist worden bij Defensie
De next step in Google-advertenties personaliseren
Congres Intranet & Digital Workplace: bereid je voor op het nieuwe decennium #adv
Waarom de prijs van een product meer is dan een getal
10 december 2019
Rogier IJzermans (Born05) over startups en voice
Hoe duur klinkt cognac?
Succesvol merkmanagement, hoe doe je dat? #adv
FutureWatch: who’s afraid of AI?
9 december 2019
De week van Koot: nieuwe ontwikkelingen in voice en Pantone’s kleur voor 2020
Spreken en presenteren met vertrouwen & plezier #adv
Waarom B2B-organisaties moeten starten met websitepersonalisatie
Maak van het inspelen op ‘breinautomatismen’ geen automatisme
7 december 2019
Podcast: my name is awesome met Alexandra Watkins
6 december 2019
Is bereik de killer van de mediastrategie?
Jouw vacature op Marketingfacts Jobs? #adv
Moeten merken een mening hebben?
De top vijf van merk- en marketingtrends voor 2020
Waarom een kijkminuut steeds meer oplevert
5 december 2019
Hoe iemand ‘iets’ wordt: vermenselijking en ontmenselijking in reclame
Van verkoper en HR-medewerker tot hulpsinterklaas: vijf manieren om chatbots in te zetten
Een sterke bedrijfscultuur als basis voor succes
Podcast: Online personalisatie en profiling #adv
Ok boomer: tekenen van een nieuwe tijd
4 december 2019
ReclameReview: Kerst met Milka
Mark Rutte is nudging you
Haak snel in op de feestdagen en maak je last minute kerstadvertenties nu! #spon
Grenzen aan online beïnvloeding
Podcast: voice volgens voice-pioniers Maarten Lens-Fitzgerald en Jeroen de Bakker
3 december 2019
Rianne Swierstra (founder Rianne S) over de merkbeleving van seksspeeltjes
Succesvol merkmanagement, hoe doe je dat? #spon
Featured snippets: waarom willen we ze en hoe targeten we ze?
Koopintentie bij papieren advertentie 40 procent hoger dan bij digitaal #adv
Omarm de verschillen tussen mannen en vrouwen
2 december 2019
De allereerste UX Writing Awards: de opvallendste kleine copy van grote merken
De week van Koot: vooruitgang in privacy met Sonos en de Biggest Social Media trends
Tips & inspiratie voor je decembermailing #adv
FutureWatch: vergeet Amazon en Uber, Haier is de toekomst
Goed nieuws voor retailers: dit is de oplossing voor de Pieten-discussie
1 december 2019
The Floor is Yours: Online Tuesday zoekt startups!
29 november 2019
Bereiksonderzoek moet anders, maar hoe dan?
Bijbel voor marketeers
Hoe pak je de Digitale Transformatie aan in de retail-sector? #adv
Bestaat de CRM-manager nog?
28 november 2019
Het geheim van Koning Toto
Video: Zo bereik je de juiste doelgroep met Google Ads
Let op: nieuwe regels voor YouTube-video’s gericht op kinderen
Koopintentie bij papieren advertentie 40 procent hoger dan bij digitaal #adv
27 november 2019
ReclameReview: Nederland volgens Nationale-Nederlanden
Contentmarketing: maak het persoonlijk
Ontwerpers: kom uit je design-bubble en gedraag je als een echte sparringpartner
De impact van de papieren advertentie: 40 procent hogere koopintentie dan digitaal #spon
Inhaakkalender 2020: goed inhaken doe je zo
Haak snel in op de feestdagen en maak je last minute kerstadvertenties nu! #adv
Laat die klant eens met rust en stel de mens centraal
26 november 2019
De bumpy ride van Brunotti
Clinic: Hoe bouw je een AI-model in één dag? #adv
Anneli Rispens: “Creativiteit is op social belangrijker dan data”
Beste reisorganisaties, ooit muslim-friendly reizen overwogen?
25 november 2019
Anna van Nunen (Innofest): “Festivals zijn onze testplek”
De week van Koot: Siri gaat in zee met Walmart en 175 tech-tools voor contentmarketing
Hoe pak je de Digitale Transformatie aan in de retail-sector? #adv
FutureWatch: sporter of technologie, wie wint?
Vijf redenen waarom je alle marketingtrends voor 2020 het best kunt negeren
23 november 2019
Podcast: Patrick Wessels over ons totaal onlogische koopgedrag
22 november 2019
Zondag met Lubach: boemerang voor Shell
Marketing Room 101: buzzwords, theorettes en zeikbegrippen
Hoe pak je de Digitale Transformatie aan in de retail-sector? #adv
Jochem Nooyen: illusionist, mind-reader, marketeer?
21 november 2019
Webcare: soms moet je gewoon je mond houden
Je mensen zijn je marketing
Podcast: Online personalisatie en profiling #adv
Online goudkoorts brengt niemand iets
20 november 2019
ReclameReview: VanMoof’s fietsverhaal
Een e-mailreis naar de top #adv
Podcast: Hoe Brenda Smith (AS Watson) de marketingjungle doorklieft