12 augustus 2020
‘Al onze content moet bijdragen aan verduurzaming’
ReclameReview: dit gebeurt er als je nog geen keuze in het Donorregister hebt gemaakt
Direct mail inzetten om Generatie Y&Z te bereiken? Experts leggen uit waarom #adv
Met zoekwoorden de juiste zoekwoorden vinden
11 augustus 2020
Tijs Rotmans: ‘Klassieke pricing-uitgangspunten zijn ook nu relevant’
Marketeers zijn te veel in de greep van het do good-virus
(Podcast) Op de rand van de afgrond met Dick van der Lecq
10 augustus 2020
Marketeers: vergeet dat PR-bureau en zorg zelf voor je mediarelaties
Experimenteren met het meten van je online campagnes, hoe doe je dat?
7 augustus 2020
Hoe kun je klantperceptie voor je laten werken?
‘Commerciële disciplines moeten veel nieuwsgieriger worden’
6 augustus 2020
E-commerce: een decennium van verandering in één jaar
Hoe de Amsterdamse Westerkerk YouTube ontdekte
Hét boek over alle marketingontwikkelingen van dit jaar #adv
Het nieuwe normaal binnen B2B: community-marketing
5 augustus 2020
Zo zet je Responsive Search Ads effectiever in
Een contentmaker is nog geen contentmarketeer #adv
ReclameReview: doet Coca-Cola een ‘Triodosje’?
Dit kun je allemaal met YouTube’s Brand Lift Study 2.0
4 augustus 2020
Hoe gaat Corendon om met corona?
Leergang Leiderschap en Transformatie van Klantgerichte Organisaties #adv
Dit zijn tien tips waar goede PR om vraagt
Hoe gebruik je media mix modeling om het effect van je online campagnes te meten?
3 augustus 2020
Weten merken nog wel waar ze voor staan?
Vijf redenen om te adverteren op Bing
1 augustus 2020
Dít zou pas een goed verhaal van Amazon, Google, Facebook en Apple zijn
31 juli 2020
(Podcast) Hoe Willem-Albert Bol van DPG een Google-concurrent maakt
Moeten Binet en Field worden aangescherpt?
Waarom sporten we nu wél regelmatig?!
30 juli 2020
Marvin Jacobs (Airborne): ‘Audio is krachtig middel voor merken om connectie met consument te maken’
Postacademische leergang Leiderschap en Transformatie van Servicegerichte Organisaties #adv
Waarom je advertenties actueel en variërend moeten zijn
Het Ikea-effect: waarom je nu bij Lidl je eigen brood mag snijden
29 juli 2020
Vijf online marketing-tactieken die jouw FMCG-merk versterken
ReclameReview: belangrijkste bijzaak in het leven begint weer Fox Sports
Hoe gebruik je attributie om het effect van je online campagnes te meten?
28 juli 2020
Porsche verkoopt wat niemand nodig heeft, maar iedereen wil hebben
Privacy Shield ongeldig verklaard: zo word je weer compliant met de AVG
White paper: Segmentatie en profielverrijking in e-mail marketing #adv
Onderschat het marketingbelang van de juiste domeinnaam niet
27 juli 2020
Snapchat lanceert bedrijfsprofielen voor betere band tussen merk en consument
Wat kun jij als marketeer doen om racisme in je organisatie tegen te gaan?
Wil je weten hoe je met extra service je klanttevredenheid verhoogt? #adv
Merkvraag 18b: wat zijn de kansen en beperkingen van kunstmatige intelligentie?
Joyce Nafzger verklapt de succesformule: zo groei je op Instagram
24 juli 2020
Waarom NMW eigenlijk gewoon het grootste Nederlandse designcongres is
Hoe meet je de effectiviteit van online marketing?
23 juli 2020
Luuk Ros: ‘We hebben als marketeers weer iets moois om naar uit te kijken’
Consumenten duwen merken de morele arena in
Laat je inspireren door deze vijf e-mailcampagnes #adv
Negen gratis minitools die het leven van een marketeer makkelijker maken
22 juli 2020
De merkstrategie van Zeeman is relevant voor marketeers
ReclameReview: Zie jij mij zitten? Nou nee.
Collegereeks De Psychologie van de Klant: over het fascinerende brein van de klant #adv
De SEO-grondwet: zes geboden om je aan te houden
21 juli 2020
Coca-Cola wil alle verpakkingen terug
Hoe ga je om met disruptie? Leer van bladenmakers die tegen de stroom in winst maken
Wil je weten hoe je met extra service je klanttevredenheid verhoogt? #adv
Hoe ga je viral op TikTok?
20 juli 2020
Karwei: emotie moet resulteren in omzet
Merkvraag 18a: wat kan jouw merk met kunstmatige intelligentie?
Postacademische leergang Leiderschap en Transformatie van Servicegerichte Organisaties #adv
Te weinig conversies om een campagne bij te sturen. Wat nu?
17 juli 2020
Apple kijkt via je handen in je hoofd
Maak van klanten merkambassadeurs #adv
Hoe ziet de marcom-branche er in het post-coronatijdperk uit?
16 juli 2020
De cookies verdwijnen… drie manieren om toch verbinding met je doelgroep te houden
Postacademische leergang Leiderschap en Transformatie van Servicegerichte Organisaties #adv
Waarom audio advertising belangrijk wordt in je advertentiestrategie
15 juli 2020
Maak van klanten merkambassadeurs #adv
ReclameReview: ja, McDonald’s raakt een gevoelige snaar
De move naar in-house: digitale media in transitie
14 juli 2020
Naar een effectieve klantrelatiestrategie in het digitale tijdperk
NIMA Marketing Day wordt eenmalig NIMA Marketing Week #adv
Ik kreeg een brief van mijn verzekeraar. En nu ben ik chagrijnig